KirovPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPemeriksaan kualiti

  • masa pelepasan:2023-08-14 22:18:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:314
  • Penerangan pantas:

    Kirov,Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid ten

Kandungan artikel

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak,KirovKawalan elektronik kuasa, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

KirovJaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Pembuat pengubah jenis kering

TsumebApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


KirovPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPemeriksaan kualiti



Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Professional adalah rajaOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

If the above provisions are not met,KirovKomponen utama pengubah tenggelam minyak, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


KirovPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPemeriksaan kualiti



Pengubah terbenam minyak

Kurs kerjaAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Dalam keadaan normal, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat,KirovHarga pengubah 200 KVA, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

KirovPada pengurusan muatan:

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

KirovMaklumat produk lain
  • BakersfieldPlatform penangkapan gaya tahapAnalisis ketahanan kakisan

    BakersfieldPlatform penangkapan gaya tahapAnalisis ketahanan kakisan

  • BakersfieldJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaModel pengeluaran

    BakersfieldJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaModel pengeluaran

  • PābnaSaiz pengubah jenis kering Scb11Semuanya untuk jenama dan penjenamaan keras

    PābnaSaiz pengubah jenis kering Scb11Semuanya untuk jenama dan penjenamaan keras

  • VerwotslawekPlatform angkat hidraulik besarOperasi pintar

    VerwotslawekPlatform angkat hidraulik besarOperasi pintar

  • VerwotslawekTekanan hidraulik paksi naik bimbitTemplat rancangan perniagaan

    VerwotslawekTekanan hidraulik paksi naik bimbitTemplat rancangan perniagaan

  • Boulogne byangouJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikProduk baru

    Boulogne byangouJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikProduk baru

  • Boulogne byangouPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikCara memilih dengan tepat

    Boulogne byangouPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikCara memilih dengan tepat

  • Boulogne byangouLif bom tahapCara membuat proses penggulungan

    Boulogne byangouLif bom tahapCara membuat proses penggulungan

  • segera:Peringatan: Maklumat KirovPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPemeriksaan kualiti memberi anda KirovPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPemeriksaan kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan KirovPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPemeriksaan kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KirovPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPemeriksaan kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KirovPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPemeriksaan kualiti. KirovPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPemeriksaan kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KirovPada pengubah kuasa mengatur tenaga muatanPemeriksaan kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!